maanantai 19. lokakuuta 2009

Tunnustus!!

Sain ihka ensimmäisen tunnustuksen, kivakiva!! :) Siitä kiitos Piikulle.

TUNNUSTUKSEEN KUULUVA HAASTE KUULUU NÄIN:
1. Laita tunnustus blogiisi.
2. Kirjaa sinne myös nämä säännöt.
3. Linkitä blogiin, josta sait tunnustuksen.
4. Listaa viisi aistia ja kerro mitä ne merkitsevät sinulle.
5. Haasta viisi muuta blogia jättämällä niihin kommentti.
 
Enpä osaa laittaa aisteja tärkeysjärjestykseen, mutta tässäpä silti jotain:
 
HAJU: Hajuaisti on minulle melko tärkeä. Olenkin mielestäni aika herkkänenäinen, esimerkiksi tupakanhajun haistan valitettavasti vähän turhankin hyvin, samoin kuin muutkin allergeenit (hajuvedet yms). Mukavia hajuja taas on vaikkapa pullan sekä vauvan (varsinkin oman) tuoksu! :)
 
MAKU: Makuaistikin taitaa minulla olla aika herkkä, tämäkin ehkä juontaa juurensa allergioista.. Myönnän olevani aikamoinen herkkupeppu, joten tämäkin aisti on tärkeä! Minulle herkku"ruokaa" ovat esim. sipsit ja karkit, mutta tykkään myöskin hyvästä kotiruuasta, tai vaikkapa ihanista wingseistä, mums mums!
 
NÄKÖ: Olen saanut silmälasit jo viidennellä luokalla ollessani, joten näkö ei ole minulle itsestäänselvyys (vaikka ei minun näköni edes ole kovin huono). Näköaisti on hyvä olla olemassa, mitenkäs sitä muuten ihailisi kättensä töitä (ja blogien kautta muidenkin)!
 
TUNTO: Tämä aisti onkin tosi tärkeä, ilman sitä elämä olisi hengenvaarallista! Ja melko tylsääkin, esim. hellyys jäisi kokematta..
 
KUULO: Tykkään kuunnella musiikkia, joten kuuloaisti on aikas kiva! Ja helpottaahan se muutenkin elämää, nytkin odottelen (itkuhälyttimen välityksellä) Rasmuksen heräämistä päikkäreiltä. Eipä tarvitse koko ajan ravata parvekkeella katsomassa, että joko se on hereillä..
 
Ja täten pistän tunnustuksen ja haasteen eteenpäin:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti